Doleanţele pot fi transmise şi on-line. Site dedicat clienţilor Apa Serv

0
108

În era tehnologiei, reprezentanţii Apa Serv Valea Jiului SA doresc să aibă o comunicare cât mai directă şi mai rapidă cu beneficiarii serviciilor oferite.

Astfel, a fost dezvoltat un website unde clienţii pot să îşi spună direct opiniile, sugestiile sau să comunice orice problemă pe care o întâmpină.

“Întrucât dorim să mergem înainte, să ţinem pas cu noile tehnologii din ziua de astăzi şi să avem o legatură mult mai strânsă şi mai bună cu clienţii noştri am început să dezvoltăm un website care să încerce să vă apropie de noi prin prezentarea multor informaţii utile despre societatea noastră şi nu numai. Pentru acest lucru am creat mai multe metode de a ne contacta şi de a ne împărtăşi ideile dumneavostră”, au transmis oficialii Apa Serv Valea Jiului SA.

Astfel, clienţii la dispoziţie, pe www.asvj.ro, la secţiunea “Clienţi”:

  • formularul de contact unde pot să comunice orice fel de problemă sau opinie şi chiar reclamaţiile;
  • formularul de înscriere în audienţă;
  • secţiunea de întrebări frecvente.
  • secţiunea dedicată clienţilor pentru vizualizarea facturilor şi plata online.

Deasemenea, site-ul societăţii  încerca să prezinte ultimele noutăţi şi informaţii din cadrul operatorului de apă, încercând să  ţină la curent beneficiarii serviciilor cu tot ce se întâmplă legat de relaţia societăţii cu clienţii

Site-ul este  în continuă dezvoltare, astfel că oamenii sunt rugaţi să revină periodic pentru a afla ultimele noutăţi.

Carmen  COSMAN – PREDA

Comments

comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here