Compartiment pentru nemulțumiți. Cum gestionează Apa Serv sesizările privind consumurile de apă

Diferențele dintre consumurile reale de apă și cele declarate pot duce la situații tensionate între vecini și nu puțini sunt cei care ajung în audiență la Apa Serv, să reclame sumele prea mari pe care le au de plată.

Tocmai din acest motiv, la nivelul operatorului de apă din Valea Jiului funcționează un compartiment special care, atunci când este solicitat, vine și face verificări în fiecare imobil în parte.

„Dacă această  repartizare este eronată din diverse motive,  pentru că pot fi citiri nesincronizate, ori oameni care declară mai puțin, acolo unde vedem diferențe mari, fie ne sesizăm, fie oamenii ne sesizează. Avem un compartiment care se numește  Corp Control și noi îl trimitem să verifice toate aspectele care țin de contorizarea fiecărei scări de bloc. Pornim de la citirile din casă,  verificarea buletinului de verificare metrologică a apometrului. Am și găsit situații în care se furau între ei și am acționat în fiecare caz, funcție de situație”, a spus Florin Donisă, director tehnic SC Apa Serv Valea Jiului.

Responsabilii Apa Serv le sugerează celor ce nu mai vor să plătească pierderi, să își racordeze separat apartamentul la apă, dar, toate acestea impun și costuri  suplimentare.

Carmen COSMAN – PREDA