Urmare a demersurilor făcute de primarul municipiului Petroșani, Tiberiu Iacob – Ridzi, la Petroșani s-a redeschis, joi, Biroul de pașapoarte, care va deservi întreaga Vale a Jiului.
În acest fel, populația Văii Jiului nu mai este nevoită să străbată drumul până la Deva pentru depunerea actelor necesare ori pentru ridicarea documentului.
”Mă bucur că, urmare a demersurilor pe care le-am întreprins, am reușit să redeschidem acest punct de lucru mobil al Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte Hunedoara, amenajat la sediul Primăriei municipiului Petroșani, care va funcționa între orele 10 – 14, în fiecare zi de joi. Funcționarea acestui birou la Petroșani este o necesitate obiectivă, atât din punct de vedere economic, cât și din punct de vedere al reducerii timpilor de deplasare, dată fiind distanța dintre Deva și Petroșani. În acest fel, cetățenii din Valea Jiului nu vor mai fi nevoiți să meargă până la Deva pentru depunerea actelor și ridicarea pașaportului, care se va aduce prin poștă sau aici, al acest punct de lucru. După deschiderea Biroului de Înmatriculări și Permise Auto, iar acum a Biroului de pașapoarte, sperăm să rezolvăm și cea de a treia problemă pe care am ridicat-o în repetate rânduri, cea a susținerii la Petroșani a examenului teoretic auto, tocmai pentru a veni în sprijinul populației din Valea Jiului. Le mulțumesc tuturor factorilor implicați pentru că împreună am putut să redeschidem Biroul de pașapoarte la Petroșani”, a declarat primarul municipiului Petroșani, Tiberiu Iacob – Ridzi.
La redeschiderea Biroului de pașapoarte au fost prezenți și prefectul județului Hunedoara, Călin Petru Marian, precum și subprefectul Lorincz Szell.
”Suntem astăzi aici pentru a da startul Biroului pașapoarte de la Petroșani, care va funcționa în clădirea Primăriei Petroșani. Este o inițiativă care a pornit de la dl. primar Tiberiu Iacob – Ridzi și de la nevoia cetățenilor din Valea Jiului care, până la urmă, doresc să aibă servicii cât mai aproape de ei. Noi, ca și Instituția Prefectului care coordonăm serviciul de pașapoarte, împreună cu doamna comandant, cu colegii de la Pașapoarte, am venit și, cu sprijinul dl primar, am asigurat logistica necesară. Suntem alături de cetățenii din Valea Jiului, pentru a scurta drumul între cetățean și instituțiile statului”, a precizat prefectul județului Hunedoara, Călin Petru Marian.
Biroul pașapoarte de la Petroșani va funcționa între orele 10 – 14, în fiecare zi de joi.
Programul este următorul: 10 – 13 – preluarea cererilor pentru pașaportul electronic; 13 – 14 – eliberarea documentelor.
Carmen COSMAN – PREDA